top of page

Retningslinjer for refusjon

Sist oppdatert: 20.09.2025

Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde med sine bestillinger hos Hundeskogen. Disse retningslinjene beskriver våre regler for refusjon og avbestilling:

1. Avbestilling

  • Avbestilling kan gjøres inntil 24 timer før booket tid.

  • Ved avbestilling innen fristen refunderes hele beløpet.

  • Avbestilling etter 24-timersfristen gir ingen refusjon.

2. Slik ber du om avbestilling

  • Avbestilling må gjøres via telefon på +47 48215483.

  • Refusjon vil bli behandlet innen 5–10 virkedager, og beløpet tilbakeføres til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøpet.

3. Avlyst booking fra vår side

  • Dersom Hundeskogen AS må avlyse en booking (f.eks. på grunn av vedlikehold, arrangement eller uforutsette hendelser), vil kunden få tilbud om ny tid eller full refusjon.

4. Angrerett

  • Ved kjøp av tjenester på nett gjelder angrerettloven.

  • Angreretten gjelder imidlertid ikke for tjenester som allerede er levert eller påbegynt. Dette betyr at dersom booket tid er passert, kan refusjon ikke kreves.

5. Kontakt oss

Har du spørsmål om refusjon eller avbestilling, ta kontakt:
Hundeparken AS
E-post: hei@hundeskogen.no
Telefon: +47 48215483 / +47 91586784

bottom of page